petek, 19. junij 2015

Čokoladni mojster

Ta teden sem, poleg okrevanja po operaciji vene, zaključila tudi projekt sanacije stene, ki jo je napadla plesen, ker je zamakala kad. Stena se je sušila deset mesecev, prepleskali smo jo z apneno barvo, zato upam, da bo plesen dala mir.

Mojster Bogdan je ta teden prišel trikrat, da bi še pred dopustom dokončal z delom. To mi je tudi najbolj všeč pri njemu: da dela z veseljem. In da pride takrat, ko obljubi. In da pozna veliko drugih dobrih mojstrov, ki so prav tako zanesljivi in delajo z veseljem. 

Ko se je en dan prikazal s čokolado, sem bila zelo, zelo presenečena, skoraj ganjena! Noga me je takoj manj bolela ...


Toplo ga priporočam: Bogdan Magister, 040 613 737


Eno čokolado sem dala svojim sodelavkam, drugo pa počasi hrustam sama.

3 komentarji:

  1. iiii, lepo! Takšni mojstri niso 'vsakdanji pojav'....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem ... Saj tudi jaz njega (in kolege) kdaj razvajam in mu skuham, če dela cel dan.

      Izbriši
  2. A ne, kako so stvari vzajemne?! Tudi sama rada vmes razvajam naše zaposlene in stranke, kadar je le možnost, pa včasih potem presneti ...Takšne drobne reči sestavljajo potem mozaik naših dni...
    Verjamem, da bodo mojstri dobro opravili in da bo plesen le še neljubi spomin.

    OdgovoriIzbriši