nedelja, 29. november 2015

Eno dete je rojeno!

Danes je prva adventna nedelja. Priznam, po eni strani sovražim, po drugi strani obožujem božični čas. Kot že mnogo let, sem iz predala vzela CD-je z božičnimi pesmimi in jih dala na vidno mesto. Do 6. 1. jih bom pridno poslušala, potem bo pa 11 mesecev mir.

Kot vsako leto, sem božično glasbeno dogajanje začela s CD Komornega zbora Ave "Eno dete je rojeno", ki je, vsaj po mojem mnenju, eden najboljših božičnih CD. Tako sedaj, ko tole pišem, poslušam Sveta noč, Počivaj, milo detece, Poslušajte vsi ljudje, Zvezde gorijo ...

Glede na to, da sem se včeraj in danes sprehajala po slovenski Obali in uživala v sončnih 10 stopinjah, bo potrebnih kar nekaj CD, da se spravim v božično vzdušje. Ali pa krepka porcija snega.

Zgrožena sem ugotovila, da nimam pojma, kaj bom kupila svojim najdražjim.


V moji zbirki so božične pesmi iz vsega sveta in v najrazličnejših izvedbah. Glede na razpoloženje si zavrtim komercialne, klasične, inštrumentalne ... pesmi.


Danes sem bila v cerkvi Marijinega prikazanja v Strunjanu. Kakšna lepa cerkev! Prižgala sem dve sveči, elektronski (!), eno za žive in eno za mrtve. 

1 komentar:

  1. Krasen vikend! Zdravo zavidam :)
    Boste že ujeli 'ritem' in... ne dvomim, da se boste spomnili najboljših pozornosti.
    Lep teden!

    OdgovoriIzbriši