petek, 27. november 2015

Moje afirmacije za življenje

Bil je zanimiv teden, ko je glava želela veliko in še (več), telo pa se je pritoževalo, da ne more (več). Tudi sedaj, ko tole pišem, ni nič drugače: v glavi je veliko idej in besed, ki želijo na ekran, telo pa ima vsega dovolj in komaj čaka udobne trenirke in tople odeje.

Telesu čisto nič ne zamerim, ta teden je bil poln "bedarij" - ja, čas je za spoved, dragi blog:

1. Popraskala sem ekran na televizorju - 4 krat. Res ne vem, kako mi je to uspelo. V bistvu vem: s sušilcem za perilo. Ima kdo dober recept, kako odstraniti praske?

2. Malo premalo oblečena sem se vozila s kolesom in prebudila viruse, ki so me v sredo zjutraj obdarili s "curajočim" nosom in gnojnim grlom. Sem že omenila, da sem v sredo zvečer predavala v Kalčku?

3. Uspelo se mi je prijaviti na dva seminarja s podobno temo, ki sta oba potekala v tem tednu. Hja, nekateri smo pač pravi talenti! Ampak, bila je nepozabna izkušnja. Predstavljajte si, da se prijavite na seminar o zamenjavi kolesarske zračnice. Na enem, ki je 4 dražji in traja 2 krat dlje časa vas naučijo samo teorije, na drugem pa najprej malo teorije, potem pa veliko prakse, da na koncu res znate zamenjati zračnico.

Mislim, da ni potrebno povedati, kateri seminar mi je bil bolj všeč. Ko sem pregledovala kupček z gradivom z zadnjih šestih seminarjev, sem opazila, da jih je bilo pet s področja t.i. mehkih znanj. Na začetku svoje podjetniške kariere sem se udeleževala predvsem seminarjev o prodaji, marketingu, financah, vodenju, internetu. Nisem čisto prepričana, ali je bilo zanemarjanje mehkih znanj (odnosi, vodenje, intuicija, cilji) pravilno.

Zanimivo je tudi to, da slej ko prej vsi predavatelji pridejo do "Skrivnosti" in do zakona privlačnosti. Nekateri so toliko pošteni, da povedo, da do denarja ne bomo prišli samo tako, da na njega mislimo.

Vsi tudi slej ko prej omenijo afirmacije. Na enem od seminarjev smo jih zelo podrobno predelali in nastal je miselni vzorec mojih (trenutnih) življenjskih afirmacij. Sem jih narisala s Power Point, mogoče bodo koristili tudi komu od vas. Kot vidite, je ena izmed afirmacij tudi "S svojim delom koristim ljudem."

Koliko pa vi uporabljate afirmacije za doseganje ciljev? Imate svojo glavno afirmacijo?

Mislim, da sem si po tako kreativnem ustvarjanju zaslužila počitek, tako mentalno, kot fizično.

3 komentarji:

  1. Verjamem, da si čarate dan, kot ga imate najraje...kadar ste bolj prosti.
    Hvala za namige!
    Afirmacije... pridejo dnevi, ko sem jih polna, a v kakšnih kritičnih momentih kot da jih ne obvladam več. Moja glavna pa je povezana z zdravjem. Občutek imam, da potem ostalo zmorem in obvladam vse:)
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Premišljeno in načrtno- to bi naj naredil vsakdo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Takšen miselni vzorec lahko narediš samo takrat, ko se dobro poznaš. Drugače nisi iskren.

    OdgovoriIzbriši