torek, 23. avgust 2016

Povej Savini Atai

Podaljšan vikend v Bovcu, v ponedeljek, pred odhodom na zajtrk.

Jaz: "Počakaj malo, samo da preberem, kaj je Savina Atai napisala o menstruaciji in petih ciklih."

On: (globok vdih, ki nakazuje vdanost v usodo, ampak se ne usede - da bi mi pokazal svoje nezadovoljstvo)

Jaz: "Poslušaj, kaj pravi za ta ciklus, kjer sem sedaj jaz: potrebujem veliko nežnosti in poljubljanja!"

On: "Povej Savini Atai, da sem takšen vedno, v vseh tvojih petih ciklusih!"

Po takšni izjavi sem se lahko samo hitro vstala, ga objela in peljala na zajtrk. Moški pač v vseh (naših) petih ciklusi potrebujejo dober zajtrk.


Če smo ženske kot rožice, ali so potem moški gnojilo?

3 komentarji:

  1. Na oddihu zagotovo, med kakšnim tempom in stresom ... pa verjetno odvisno od posameznika do posameznika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Postanimo vedno pozitivni. Kako se je odzvala Savina na Mihove negativne zapise? Večina se nas na negativnost odzove z bumom nazaj. Imejmo se radi. Gnojila bodo delovala in me bomo cvetele.
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj pojasnim glede gnojila:
    Pri rasti rožic je gnojilo zelo pomembno, celo odločujoče. Zato je moja primerjava moški=gnojilo mišljena kot velik kompliment. Samo to in nič drugega.

    OdgovoriIzbriši