četrtek, 29. december 2016

Novoletni počitek

Dragi bralci bloga Osebno in zasebno!

Prišel je čas za ustvarjalni počitek, zato bom s pisanjem bloga nadaljevala po 3. 1. 2017. Če me bodo prstki zasrbeli že prej, se bom seveda oglasila. Če ne, pa se ponovno vidimo v letu 2017.

Še nekaj fotografij, ki sem jih s premrzlimi prsti naredila s telefonom, na poti od vrat do avtomobila:

(zgledujmo se  po naravi - zdaj je čas za počitek)






P.S.

Moj seznam za nove prispevke na blogu je dolg. Pisala bom o tem, kako sem izgubila proti Amazon in ZZZS, pa končno o novem kitajskem letu petelina, pa o začetku periode 9, ki bo trajala kar 27 let, o mojih izkušnjah s socialnim podjetništvom, dolžna sem še članek o čakrah in energijskih vampirjih. Poleg tega berem odlično knjigo avstrijskega zdravnika, ki zdravi s TKM in prisega na "zdravo sredino", zato vsem pacientom svetuje: "Imejte radi svojo vranico!" Kot vidite, nam ne bo dolgčas.

3 komentarji:

  1. Lepe praznike in jeeeee, komaj čakam da vas ponovno berem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, hvala za vse zanimive, poučne osrečujoče in zdrave prispevke.
    Naj bo vaše leto polno čarobnih utrinkov, drobnih in velikih doživetij, zanimivih knjig, potovanj ter vsega, kar imate radi.
    Srečno 2017.

    OdgovoriIzbriši