sreda, 15. februar 2017

Po Savininih stopinjah o hormonih

Eno jo obožujejo, drugi kritizirajo. Jaz jo z veseljem berem, z zdravo distanco. Občudujem njeno delavnost in iskrenost, po drugi strani mi je njen način preveč "odprt", pa tudi strokovno se z njo ne strinjam vedno.

Govorim o Savini Atai. Vsi, ki ste naročeni na njena (nedeljska) pisma, ste včeraj dobili obljubljena navodila Kako naj te tvoj moški uporablja. V pismu je bilo zopet veliko zgodbic, predvsem o menstruaciji (iz mladih let, o poučevanju grških poslovnežev) in hormonih ... Na koncu pa obljubljeni priročnik. Če ga želi moški dobiti, mora vpisati svoj e-naslov. Bravo, dobra poteza, Savina bo dobila nove naslove, moški pa bo moral za brezplačni pripomoček nekaj narediti.

Mojemu dragemu sem link do priročnika samo poslala, pa bom videla, kaj se bo zgodilo (haha).

Savina o 4 + 1 ciklih že nekaj časa govori. To me je spodbudilo, da sem poiskala več informacij in jih pripravila na meni bolj prijazen način - kot sliko. Vse skupaj sem tudi povezala s feng shuijem oziroma tradicionalno kitajsko medicino, da je sistem postal še bolj razumljiv.

Naj vas ne zmede, da imamo 5 elementov in 4 faze. Veliko metod v feng shuiju temelji na takšnem sistemu, da je zemlja "izvzeta". No, to je napačno formulirano, zemlja je skrita v vseh štirih elementih. Savina pravi, da smo prvi dan vsake četrtine ciklusa, zdravilke in terapevtke. To je ravno zaradi vpliva elementa zemlje, ki je skrit v drugih elementih.

Tole je moj prikaz posameznih faz v ciklusu ženske. Ne vem, kaj je Savina napisala v priročniku za moške, ampak tudi s pomočjo spodnje sheme se da razbrati, kdaj smo pripravljene na akcijo, in kdaj bi rade mir. Ne, takole je prav: kdaj si moramo VZETI mir (zase).

Naslednjič pa navodila, kako si izračunati dneve v ciklusu, če je menstruacija daljša ali krajša od 28 dni. Ali pa ima katera že napisan programček, ki to naredi?


Še nekaj bom napisala o vplivu zemlje na druge elemente: ne deluje vedno enako. Če se premešata zemlja in voda, dobimo - blato. Torej je zemlja na 28. dan ciklusa hladna, vlažna, nerodovitna zemlja. Pri ovulaciji je zemlja zelo suha in topla, najbolj žari v vsej svoji energijski moči. Sedmi dan je zemlja bolj sočna, mehka, pa tudi delavna - zaradi vpliva lesa. Enaindvajseti dan pa ji kovina da trdoto in hlad; na ta dan je zemlja najbolj prečiščena, jasna v izražanju.

Želim povedati, da na te štiri prve dneve ciklusa nismo vedno enake zdravilke/terapevtke, ampak da imamo enkrat več, drugič manj potrpljenja, sočutja, discipline, sposobnosti dojemanja in izražanja. V praksi to pomeni, da bomo 7. dan ciklusa sočutno poslušale težave svoje prijateljice, 21. dan pa jo bomo po minuti prekinile in svetovale, da naj se končno spravi v red in začne delati (na sebi).

Ni komentarjev:

Objavite komentar