sobota, 28. oktober 2017

Test mineralov z Oligoscan

Že med šolanjem za feng shui svetovalca so mi šli na živce kolegi, ki so se en vikend naučili neko novo metodo, potem pa jo naslednji teden že tržili pri strankah. To se mi je zdelo neumno, neetično, nekoristno. Za nekatera nova znanja si je pač treba vzeti čas.

V našem podjetju imamo že nekaj časa napravico Oligoscan, s katero lahko testiraš minerale, težke kovine in oksidativen stres. Od drugih takšnih testov se razlikuje v tem, da meri zaloge teh snovi v tkivu. Torej, koliko mineralov ima telo resnično na razpolago, če je treba.

Seveda smo si v podjetju že vsi naredili test in ga proučili. Sama sem test naredila maja letos pri zdravilki Karin Rižner. Moje stanje ni bilo tako slabo, kar je razumljivo, glede na to, koliko časa se že ukvarjam s svojim zdravjem. Težke kovine niso odšle nikamor, manjkalo mi tudi nekaj mineralov kot je magnezij, žveplo, silicij, krom.

Od maja do danes sem jemala dodatne minerale, pa tudi mešanico prehranskih dopolnil za presnovno bolezen KPU (več o tem v naslednjih mesecih, je zelo fascinantna tema). Ker me je zanimalo, kako se je spremenila slika, mi je kolegica Maja še enkrat naredila test Oligoscan. Razlike so, ampak ne zadosti velike. Nekateri minerali pač rabijo 6 mesecev ali več, da se napolnijo ZALOGE.

Ampak, danes se nisem želela hvaliti s svojim pomanjkanjem ali viškom mineralov, temveč povedati, da bomo test Oligoscan ponudili strankam šele takrat, ko bomo pripravljeni. Nič prej.

Primer dobrega rezultata s testom Oligoscan. Po navadi je veliko vrednosti na levi strani rumenih in rdečih, kar pomeni veliko pomanjkanje mineralov. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar