četrtek, 10. maj 2018

Kako preživeti maj 2018

Od 5. 5. 2018 smo vstopili v nov mesec po kitajskem koledarju. Maja bo na nas vplivala ognjena kača. Res se ne želim ponavljati, ampak že nekaj mesecev imamo zelo enostranske energije, predvsem zemeljske in ognjene.

Ker tudi narava teži k ravnovesju energij, so tudi za nas enostranske energije zelo neugodne.

Leto 2018 je že tako enostransko zemeljsko (vlada mu zemeljski pes - dvojna zemlja), v maju se mu pridruži dvojni ogenj (ognjena kača). Kaj to pomeni?

Ker ogenj energijsko podpira zemljo, bo zemeljski pes še bolj močan - in enostranski v svoji energiji. 


Sama sem od te ognjeno-zemeljske energije že tako utrujena, da bi najraje pozabila na vse te vplive in kot noj vtaknila glavo v pesek. Ter počakala na varnem, da vse to mine. Ampak, to ne gre, zato moram razviti (nove) strategije, kako preživeti.

Nam, ki imamo v horoskopu bolj malo vode, res že trdo prede. Tudi vi karkoli opažate?

Bila sem na dopustu na Siciliji in se vrnila zelo utrujena. Napačna dežela, preveč ognjena? Sem premalo počivala? Ne vem, mislim, da mi je energija odtekala kar takole, ne da bi jo lahko kontrolirala. Grozljiv občutek.

Zato imam tudi za maj 2018 samo tale nasvet:

- Če vam energije preteklih mesecev koristijo in cvetite kot rožica, potem vam ni treba ničesar narediti.

- Če pa ste od energij preteklih mesecev že utrujeni, delajte počasi, veliko počivajte, pojdite k vodi, pijte dovolj vode, ne govorite preveč, ampak uživajte v tišini in samoti.

2 komentarja:

  1. Helena živjo - sem mislila, da sem samo jaz sredi maja brez energije - ni fajn občutek - v mesecu, ko bi morali cveteti tudi mi.
    Moji rojstni podatki: 1.12.1957 - a je to to?
    Veseja bom kakšnega komentarja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospa Marjana, fajn bi bilo, če bi mi sporočili še uro rojstva.

      Izbriši