petek, 11. maj 2018

Murgelske rožice v maju

V našem vrtu v Murglah se trenutno drenjajo rožice iz zimskih zasaditev, trajnice v loncih (npr. hoste in hojhere) in sezonske, poletne rožice. Vrt je sočen, zelen, zanimiv, poln rastlin, ki komaj čakajo, da povečajo svojo rast. Vrt je fantastičen!

Ta vikend bo potekala velika akcija odstranjevanja zimskih rožic in sajenje poletnih. Že komaj čakam, da posadim nove kreacije. Imela bom pomočnika, zato bo delo lažje.

Ker sem prvomajske praznike preživela na Siciliji (reportaža sledi), sem ta teden obiskala šele prvo vrtnarijo. Samo v vednost: po navadi sem jih pet!

Bilo je zanimivo izbirati rožice v beli, srebrni, zeleni in modri barvi - zato ker je izbira tako omejena. Če ste pozabili, letošnje leto je energijsko bogato z elementom zemlja, zato potrebujemo na vrtu kovino, les in vodo. Rumene, oranžne, rdeče, roza in vijolične rožice so letos energijsko manj zaželene.

V vrtnariji sem hitro ugotovila, da mi takšna izbira barv ne bo v veliko veselje, zato sem se odločila, da bo nekaj rožic "napačne" barve. Imam nekaj kopriv, ki so zeleno-vijolične barve. Vodilni "greh" pa bo lantana v oranžno-rumeni barvi.

Jutri grem še v eno vrtnarijo, po zemljo N8 in dodatne rožice, če jih sploh še kaj imajo.

Ah, skoraj bi pozabila veliko novico dneva: med našo odsotnostjo si je kosovka spletla gnezdo. Zopet bomo imeli mladiče!!! Zaenkrat sem optimistična, da vrane ne bodo odkrile gnezda, vendar že razmišljam o dodatni zaščiti.

Tukaj je nekaj fotografij iz majskega murgelskega vrta:




Lantana v "napačnih" barvah


Uganete, kje si je kosovka naredila gnezdo?




2 komentarja:

  1. Vidim, da tudi vi ne morete brez lantane :)
    Fino, da vam kosi spet gnezdijo! Je gnezdo tam notri, med drevjem?
    Imate pa pravo zeleno oazo, čudovito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gnezdo je na sliki skrajno levo, tam, kjer se vzpenja lonicera. pod obokom iz zelenja se skriva gnezdo.

      Izbriši